Niet tevreden?

Uiteraard zoen wij ons uiterste beste om je goed en snel van dienst te zijn. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een van onze producten of onze dienstverlening. Neem in dit geval contact met ons op via onze contactpagina.

Je kunt een klacht betreffende een product of dienstverlening melden op de volgende manieren:
– Stuur een e-mail met de klacht naar showroom@intersportveldhuis.nl
– Stuur een brief met de klacht naar:

Intersport Veldhuis Webshop
breestraat 10-14
1941 EJ Beverwijk
Nederland

Zodra wij de klacht ontvangen hebben krijg je binnen 3 werkdagen een bevestiging van ontvangst. Je krijgt binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijk antwoord over de afhandeling van de klacht.

Garantie

Voor de Intersport Veldhuis geleverde producten geldt de garantie die door de fabrikant van het desbetreffende product wordt gesteld. Gedurende de garantietermijn heeft Daka een loketfunctie. Op alle artikelen die door Intersport Veldhuis geleverd worden, is een fabricage garantie van toepassing (eventueel naast de wettelijke garantie). Dit betekend dat een product moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De termijn van de garantie verschilt per merk. In geval van garantieproblemen wordt dit per situatie bekeken en wordt er eventueel een oplossing geboden.

De garantie vervalt wanneer:

de klant zelf heeft getracht een gebrek te herstellen
de klant de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd
het artikel niet gebruikt heeft waarvoor dit bestemd is

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *